dinsdag 16 juni 2015

Op zoek naar instant-vakantiegevoel?

Zo'n 'instant-vakantiegevoel' krijg ik altijd een beetje als ik mee op stap ga met een gids. 

Belfort Brugge by Buitenzinnig
foto Buitenzinnig
Een mooie plaats, charmant hoekje in de stad of adembenemend landschap raakt me nog meer als het met een verhaal komt. Met de gids kijk je ànders naar de plaatsen waar je komt, het bezorgt mij alleszins een nieuwe invalshoek. 

Zo waren we vorige week mee met een stadsgids in Brugge, ons even laten leiden door een kenner in de stad. Plaatsen in Brugge vanuit de invalshoek WO I deze keer en altijd leer ik iets bij maar vooral... volg ik graag de rondleiding, het verhaal en geniet  Al even een vakantiegevoel. 
Brugge die scone 
Belfort Brugge by Buitenzinnig
foto Buitenzinnig






Benieuwd naar WO I in het Meetjesland? 
Binnenkort stops te Burkel en Strobrugge over het oorlogsverleden daar. Voor info, contacteer me vrijblijvend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten